torsdag 26 februari 2009

Korv åt folket! eller var det åt hunden?....

Idag var det korvgrillning på klubben! Tydligen är det inte bara lärare och elever som har sportlov?... Så vi började alltså dagen med att stig upp....och sen åkte vi och åt lunch på klubben!
Tina fick vara med ute vid grillen och där bjöds det så klart på korv och Tina hon åt.....
Sen visade det sig att det inte bara räckte med den grillade korven....utan Tina passade på att äta upp det som skulle vara till vår hundträning när hon satt lös bak i bilen... Jaha, hon tog iaf detta som en riktig korvdag!
Det finns nackdelar med att vara liten..... Man når liksom inte upp till korven då.....
Efter att vi(jag, Carro & Tina) hade ätit oss mätta på korv åkte vi och gjorde ett uppletande. Två go gubbar från klubben hade vänligt nog trampat upp en ruta!;0)
Hejja plocka in 4 föremål i ett bra tempo, dock böt hon en gång föremål....hmm....
Sen tog vi bilen till Bromma Zoo! Där var vi ett tag.... 650:- fattigare åkte vi till WBK och träffade Nina och Tomas för lite lydnad. Jag och Hejja fick köra igenom appellen och det finns några moment att slipa på.... Apportering var riktigt dålig!:0( Så när jag kom hem var jag självklart tvungen att testa det i köket! Den nyinköpta apporten funkade då alldeles utmärkt och då fick vi minsann inget tugg?! Får väl filma det så att min träningskompisar tror på mig.....:0)

Inga kommentarer: