fredag 27 februari 2009

Härliga vinterbilder...

Träden var så fina idag så jag var tvungen att ta några bilder!
En ek i vinterdräkt!;0)
Jag och Hejsan Hoppsan har varit ute jobbat hos en kund idag. Hejja har inga problem med att hitta sin plats på kontoret. Hon kopplar lätt av och ligger snällt och tittar på folk som passerar. Hon fick ett tuggben som tydligen levde... Efter en stunds jagande och bollande var dock bytet dött och då gick det bra att börja tugga i sig det....
I väntan på att lite listor skulle skrivas ut körde vi avlämnade med min vante! Och det funkade bra! In fot och inget tugg! Var tvungen att fortsätta när jag kom hem både med vante och juterulle och nu är planen att vi nöter avlämnadet med alla möjliga föremål förutom just träapporten så får vi se om det ger resultat både på appellplanen och i uppletanderutan!

2 kommentarer:

Nina sa...

Visst e dé härligt med vinter!! Hejja, alla hussar är bra på olika saker... ;o) kör hårt med apporteringen, klart att ni kan! Hälsar Vintra

Kajsan sa...

Åhhh!! Vilka fina bilder!!! :)
Hoppas ni haft en tevlig helg! :)
Å hoppas det var okj att jag "pimpade" asken! ;)
Den doftar fortfarande underbart och gör en glad så fort man öppnar den! :)
KRAM