måndag 2 februari 2009

Kunde ha vart värre...

Idag har jag varit och fikat hos min kompis Karin. Karin är väldigt duktig på att teckna och scrapa.(tror man kallar det så...) Jag har i alla fall lagt in hennes blogg under övrigt på länksidan, man blir sjukt avis på hennes talang!! Ska snart lura in henne på att teckna schnauzrar....;0)
Annars leker livet!....
Ryggen verkar läka och en ny fin åkomma verkar ha "dykt upp".... Kände av det innan jag opererade mig men trodde bara det var lite ovana att stå så mycket på jobbet... Jepp!! Verkar vara en hälsporre på G!! Så nu ska man vara uppe och röra på sig så mycket som möjligt för ryggen men helst ligga med fötterna i vädret på grund av en ömmande häl!! Blir så matt!!!!!:0(
Men det kunde väl varit värre?......
Börjar ju i alla fall bli ljusare längre på dagarna nu.....hepp!....

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsporre!!!!!!!!
Gå genast iväg och fixa inlägg hos en riktig ortopedtekniker. BASTA!

Kajsan sa...

Hej vännen!
Sötnos! Det är ju jag som blir avis på dina fina skapelser i ull!!! Kika i min blogg ;)

Tack för supertrevlig fika igår och hojta till framöver så ska vi nog kunna skapa lite vovsingar! ;) hihi...

Kramar i massor å krya på dig i rygg å fot!
Instämmer med föregående talare! -Inlägg nyss!!! ;)
KRAM!

Kajsan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kajsan sa...

dubbelklickade på publiceraknappen... hihi... så jag tog bort ett av "tvilling inläggen" ;)
KRAM

Heléne sa...

Hej Du lilla konvalicent :o)
Du har fått en utmaning på min blogg...
Kram

Anonym sa...

Kul!!
Alltid kul med hälsporrar...
Har riktigt utformade ilägg gjutna efter mina fötter till mina skor men inte hjälper väl det!
Vila!
LÄgg fötterna på en silver kudde och rör dom inte! Så inflammationen får läka ut ordentligt för annars blir det snart kroniskt..
Lycka till med det..
Mvh Sara

Anonym sa...

Fixa bra fotbäddar, dvs riktiga avgjutningar av dina fötter och köp sen superbra skor så kan du hålla det i schak.....och börja cykla istället för att gå när du kan....men usch för hälsporrar...det har jag brottats med i många år och har nu någorlunda koll på det...men går jag i dåliga skor för länge så känner jag av det på en gång....
Sköt om dig och "ryggen"
MVH
Marie