tisdag 3 februari 2009

Hmm vi har blivit utmanade....

av Helene, matte till Bella, Undra och Grejja.
Gå in bland dina foton och ta mapp nr 6 bild nr 6 lägg ut den på bloggen o skriv lite om den. Utmana därefter 6st nya o länka till deras sidor. (jag är ju inte så duktigt...så mina mappar ligger över hela skrivbordet så det fick bli mapp nr 6 på skrivbordet)
Det här ser ju väldigt rörigt ut och säkert var det också det....;0/ Stel matte, liten hund, ärm och långlina....
Vi kör skydd i ett ridhus och bild nr 7 och 8 och en hel del andra bilder också för den delen var så mörka så man inte såg vad dom föreställde... Nä, måste blir bättre på att rensa bort dåliga bilder från datorn!
Dom utmanade är:


4 kommentarer:

Anonym sa...

...?
Jag har ingen mapp nr 6..??
Vad gör jag då?
/Sara

Nina sa...

Tack för den... Har inte tid för bloggande... Ska få bredband i dag och såna saker brukar ju inte funka direkt. Bild nr 6 kommer när den kommer. Har inga att utmana... fega kompisar som inte bloggar ;o)

Anonym sa...

Tror jag lägger ner denna utmaning... Verkar inte som nån man utmanar klarar av utmaningen...Kan hålla med om att den var svår.;0)

Nina sa...

Ha tålamod... Bredbandet är i gång och då går det snabbare att blogga... ;o)