lördag 7 februari 2009

Diverse....

Har inte så mycket nytt att blogg om men jag pillade lite i photoshop och vips så blev Gazze lite lik en filmstjärna.;0)
I veckan gjorde vi av med en del slantar men när man har ont så får det kosta nästa vad det kosta vill.... Vi sover nu på en tempurmadrass och första natt var underbar!! Andra natten okey, dock tycker Tompa att den är kanon och det är ju bra för då slipper jag lite ångest över att vi handlat nåt som kanske inte hjälper....;0/ Jag måste nog ge den ett par nätter till.
Tänk om man kunde ha tre hundar?.....:-0 Carro berätta just att vår favvotik i Tyskland ska ha valpar.... Så om det finns nån som vill ha en arbetshund på foder så kan jag och Carro ta en tripp till Tyskland igen...(och Nina, du hakar väl också på?!)
I veckan har Tompa varit på konferens så min mamma har varit här och pysslat om mig.:0)
Då kom jag att tänka på att så där kommer jag se ut om ca 30 år..... Men när sen mamma la sig på golvet och visade några yoga rörelser då tänkte jag "f-n hon är mycket vigare än mig!!".... Hoppas att även jag kan ligga på rygg med spikraka benen rakt upp i luft...och då helst innan 40.... Har faktiskt redan börjat öva!!... Ligger nu med halvkrokiga ben upp mot en vägg.. Men det är en början!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi tycker att Farbror Gazze är den stiligast riesenschnauzerfarbrorn i heeela kommunen! /Tina o Ash