tisdag 27 januari 2009

Bortskämd...

Idag kom det ännu ett budet!! Blommor och......
choklad från Madde (min arbetskollega). Det tackar man för!!
Mamma sa "man kan nästa tro att du fått barn"....:0/Nä men en hundvalp skulle kunna funka!;0)
Har idag varit ute och luftat mig lite. Hejja drog på arslet på infarten men jag tog det lite lugnare så jag höll mig på benen! Hejja sprang glatt omkring på gatan med en pinne i munnen....
Efter en låång promend på kanske 300-400 meter....var vi åter tillbaka på tomten och då fick man denna blick....
Lite fot, snälla matte.......:0/
En liten raka blev det men sen gick vi in och tränade lite apportering och "rumpförflyttningar" i köket. Ett kort kryp pass på v-rumsmattan också innan matte var tvungen att vila lite...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den chokladen såg himla smarrig ut! Vad skönt att du redan är på (tränings-)benen! Gå nu bara inte och dratta omkull, här är svinhalt och prommisen blev väldigt kort.

Anonym sa...

Grattis till Hejjas röntgenresultat! Härligt:) Hoppas att du blir riktigt bra i ryggen nu då. Vad är det för sprutor du tar? Morfin? Finns det inga bilder på mallar i boken;) Hälsningar från Helen & Maxa

Anonym sa...

Morfinsprutor hade suttit fint!;0) Men nä tyvärr endast bara blodförtunnande....