fredag 30 januari 2009

Blomsteraffär!!

Kolla in detta!!
Är man poppis eller är man??... Idag kom det ännu ett bud!! Det var från mina kära kunder inne i stan!!
Det börjar bli ont om vaser..... Sex vackra buketter fyller nu huset i olika färger!!;0)
Det blir inte bara en hel del blommor när man är hemma så här.....det blir en del fikabröd också..... Måste börja skärpa mig lite där! Man vill ju inte ha byxor som sitter åt över såret i ryggen! Hmm... Fick ha brallorna öppna igår men då hade jag ju även tryckt under ett par långkallingar...;-0
Vad ska man hitta på idag då?... Kanske blir en fika med en kompis eller så kommer mamsen hit... Kommer mamsen kommer också min nya blixt som jag beställt!;0) Det är en nackdel med att vara hemma (annars är det bara positivt;0)) man kollar i tidningar väldigt mycket mer och hittar saker man vill köpa och sen hittar man nya sidor på nätet där man också kan handla prylar.... Men en ordentlig blixt behövde jag ju faktiskt....
På återseende!!

Inga kommentarer: