fredag 3 oktober 2008

En lugn fredagskväll....

Nu är det slut på att vara man...... Idag rök kulorna..... Gazze är jättetrött nu så man förstår att han tog till alla krafter för att hoppa och skutta så glatt när jag hämtade honom.
Jag tänkte han kommer ju inte vara stilla när vi kommer hem men så fel jag hade....
Han hade skött sig bra hos veterinären och dom var imponerade av alla toner som han kunde bjuda på.;0) Mattes lilla sångfågel....
Ikväll ska vi bara slappa, ligga soffan, käka godis och kolla på tv för att sen förflytta oss in i sovrummet där husses säng är ledig..... Husse är nämligen på Åland och golfar så jag är hemma själv med den nyopererade och den svarta bålgetingen....
Vola!! Middagen är serverad.....;0)

2 kommentarer:

Anonym sa...

En lika fin fredagsmåltid som jag...fast mina korv låg i bröd..å cola drack jag till oxå..fast inte just den sorten :o)
Pussa Gazze från oss!!

Heléne & dogsen

Anonym sa...

Stackars Gazze det brukar ju alltid vara lite synd om hundarna när dom varit sövda :o)Vad skönt för dig att slippa problem när Hejja löper.
Gazze är så gammal så han kommer säkert att vara lika mycket hane för det. Charlie var 4.5 och jag tror inte han begriper att han är kastrerad :o) Men hallelulja vad skönt det är att slippa lukten av hanhundskiss.
Kram