söndag 31 augusti 2008

Träning och träning...

Idag var det dags för skyddsträning igen men eftersom det var söndag så hann vi förbi Väsby BK innan för lite lydnad.
Det här framförgåendet börjar funka nu!
Körde lite inkallning och lite fot men sen blev det bilen för Hejja som skulle orka med ett pass skydd också.
Carro och Ash övade ställande och här får Ash stoppa på kärran!;0)
Även kryp hanns med innan det blev bilen även för Ash som också hade ett pass skydd framför sig.
Tog ut den nakna galna gamlingen..... Gazze gjorde allt med framdrift.....:0/
Som vanligt får man en snilleidé....stegen.....halvvägs upp kommer jag på att han nog inte gjort stegen förut?... Men det gick bra, dock i ett något hetsigt snubbligt tempo...
Sen var det dags för blandade små hopp! Det kan Gazze!;0)
Skyddet var idag i ett ridhus, därav den fina kvalitén på bilderna...not!
Här kör Ärtan korg!
Ljuset var inte det bästa och jag ville inte gå fram och störa Ash i sitt arbete men här far han förbi med sitt"byte" iaf!
Hejja fick sitta i lina första sväng men hon tyckte inte att ridhuset var speciellt skumt.
Ha överseende med den dåliga kvalitén på bilderna......
Andra svängen gasade Andreas på lite mer med diverse hinderstöd och lövruskor.... Då blir Hejja förbannad för första gång!! Såg själv inte såg mycket av hennes fina ansiktsuttryck(kan ju bero på skägget eller så kollade jag helt enkelt på figgen?!!) men hon var allt annat en söt antar jag..... Får väl se om hon tänker visa den fina sida på MH't om nån vecka....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gazze ser stabil ut på stegen :-)
Hejja förbannad, helt rätt vem vill ha en lövruska i nyllet.
//Husse

Anonym sa...

Jag är hel-impad, ni ligger i o tränar - maaassor! Å bra går det oxå.//Camilla

Anonym sa...

Tja
Nu har jag läst i kapp....och får skämmas lite :os Challe fyllde 9 år för några veckor sen och jag liksom missade det....men han ska få en tårta när han fyller 10...du kanske kan dela med dig av receptet.
Ser fint ut på bilderna med Hejjas träning....eftersom det inte blivit någon vinkväll så kanske vi ska ta en träningsdejt istället *S*
Tjing
Marie

Anonym sa...

Fina bilder...

Ridhusbilderna sist jag tog blev det ganska många bra..

Ni skulle inte komma i helgen eller???