lördag 30 augusti 2008

Festen fortsätter......

Så var det dags för paketöppning och Gazze är ju inte den som vill vänta.....
En kort stund kan jag sitta men jag ser ju paketet!!!!
Sen är det bara att börja öppna....
Öppna paket är jag bra på!
Allt papper måste bort.....
Sen är det bara att ta ett bra grepp om fåret?
Jag tänker inte dela med mig!!
Hejja fick sitta på säkert avstånd och stirrade avundsjukt...
Sen var det dags för pannkaks/leverpastej/köttbullstårtan!
Nytt för i år, delad tårta!
Hejja var lite tveksam men sen åkte tårtan ner....
Gazze tvekar aldrig inför en tårta!
Firandet är inte över då ett paket kvarstår men jag tror magarna ska få vila sig lite innan vi går på det!
Tompa och Gazze har plockat svamp idag(räckte till goda mackor!) och jag och Hejja körde lydnad. Hejja var riktigt duktig och lagom gasad.;0) Hon börjar förstå ordet: FÖRE så det känns bra. Krypet kommer också så smått. Hoppet får ligga på hyllan ett tag då det så gott som sitter. Ska nog göra ett kort uppletande på tomten nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Gazze på födelsedagen
önskar vi i Enebo

Anonym sa...

När får vi komma på kalas??...;-) //Matilda