torsdag 21 augusti 2008

Jag gjorde DET......

Åh det var såå hemskt!!! Jag satte klippmaskinen i Gazze.....
Och inte blev han direkt tjockare av att pälsen åkte av.... När jag hade klippt halva Gazze så ångrade jag mig och han såg lika olycklig ut som jag kände mig.....snyft....:0(
Men sen kom husse hem och sa att han såg cool ut och Carro sa att han var söt och Nina tyckte han var smärt!;0)
Nu har jag börjat vänja mig och jag gjorde honom ju faktiskt inte helt naken. Hoppas dom inte mobbar honom på dagis imorgon.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gazze blev sååååå stilig!! Lixie som snart ska löpa kommer gilla honom skarpt ;o)Som sagt, smärta hundar mår bra, eller hur!!
Har börjat packa för SM, får se om jag får ihop det praktiska bara.

Anonym sa...

Vet hur det känns, första gången jag satte maskinen i Pennis superpäls hade jag ont i magen...

Men så skönt att slippa trimma till ingen nytta!

Anonym sa...

Man ser verkligen hur han kände det, men han blev jättefin. ;-) //Milla