lördag 28 juli 2012

En hel drös bilder på Qulingarna!

Även om man inte vill lämna valplådan så har jag tvingat mig att sitta vid datorn en kort stund. Runt halv elva på kvällen kom två flickor i rask takt.
Totalt kom det alltså 7 flickor och 2 hanar, kvart i tre på natten var allt klart då den sista pojken tittade ut.;0)
Syster Nina sitter redo med en värmepåse om det skulle behövas.
 
 

Lite söt va?...
Gänget och Pyret i mitten
Blää....;0)
 
Liten pojke läser DN....
 Nä nu måste jag gå och snusa lite på dom igen...;0)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sötaste sötnosarna :o) Vilka färger är killarna? /Carro

Annika sa...

Pojkarna har haft brun och glittervit(wow...;0)) Men dom har nu åkt av för jag ser skillnad på dom.

Anonym sa...

Dom är (såklart) ännu sötare i verkligheten! Är imponerad över vilken cool och duktig mamma Hejja är :o)
/Carro

Hansi sa...

Såå söta :)

Annelie sa...

Åh, vad fina de är!
Pussa bästa mamman från oss!

/Annelie

sara sa...

Vad skoj!
Grattis!!
Skönt att allt gick bra och att du fick samma fördelning som mig... fast lite tvärt om.. ;-)

Anonym sa...

Grattis till jättesöta och fina valpar. Hoppas duktig Hejja och Ni mår bra.
Många kramar från Ingrid,Zilver & Ceasar