onsdag 25 juli 2012

Dygn 62...

Jaha, då var vi på dygn 62. Jag sa tidigare att jag trodde att det skulle komma på dygn 63 eller 64, då jag är ganska säker på att vi prickat rätt dag evt lite tidigt men inte för sent iaf. Men har varit tveksam sista dagarna då Hejja har känts stor men kanske får jag ändå rätt?
Inatt har husse legat i valplådan och jag och Hejja i dubbelsängen.;0) Ja eller Hejja får egentligen ligga vart hon vill så en stund låg hon i valplådan sen på det svala köksgolvet och sen i vår säng.
Idag ska det tydligen bli riktigt varmt så vi har dragit ner gardinerna i köket och försöker hålla det svalt för vovvarna. Själv passar jag på att tvätta vinterjackor och vintertäcken då det är bra torkväder!;0) Som tur är verkar det fläkta lite från havet idag.
Får bli lite jobb hemifrån också även om det kanske inte är jätteskönt att sitta på loftet och jobba...

Inga kommentarer: