måndag 4 januari 2010

Två uttråkade...

Stannande hem idag. Hade en dålig natt... Drömde att jag gifte mig med Bonde-Roger? Helt klart hade jag feber!!? Så idag har jag mest nyst och snytigt mig....
Aptrist enligt Hejja!
Så jag blev tvungen att göra om huset till träningslokal...
Först lite lydnad i köket, metallen och stegförflyttningar. Två steg bakom är tydligen skitsvårt! Hon gör nästan en volt bakåt...
Sen tog vi en paus och jag snöt mig lite...
Sen var det dags för uppletande!
Gick hyfsat, även om Hejja för det mesta trodde att jag gömde föremålet i soffan.... Vilket jag aldrig gjorde!! Eftersom jag samtidigt eldade på ordentligt i kaminen så fick Svejsan upp ett lite flås också.;0)
Har börjat att skriva ner träningsmålen inför året 2010 och det blev en del...men jag påbörjade ett idag iaf! Avlämningen i uppletandet.
Hoppas jag är piggare imorgon så jag kan gå ut lite.

3 kommentarer:

Sara sa...

Kan du inte stå på altanen och kasta ut föremål i snön och sedan låta Hejja leta?
Inte roligt att vara sjuk..
Det var ett tag sedan här hemma eftersom vi inte har Linnea på dagis, en positiv sak med att ha henne hemma ;-)
Krya på dig!

Annika sa...

-->Sara
Altanen är ju utomhus! Kallt!! Idag ännu kallare...

Anonym sa...

Men hon e ju så söt! Skönt att du piggat på dig, ut i kylan idag eller? =) kram Milla