onsdag 6 januari 2010

Några mobilbilder..

Tompa tog med hundarna till skogen igår och tog några bilder med mobilen på Herr och fröken Skäggfrost.;0)
Här ser det ut som Gazze har gett upp i den 17 minus gradiga kylan...
(nu husse vill jag hem till min soffa...)
HejsanSvejan gillade kylan och roade sig med att köra ner snusen i snön....
Natten till idag hade vi den kallaste natten med -21 grader, kaminerna gick varma i stugan då!(ja, ja jag vet att andra haft kallare..)
Hoppas på mildare väder till helgen så man kan träna lite utomhus. Annars får jag väl åka till klubben och göra inomhusuppletande där? Man ska ju variera ruta!;0)

1 kommentar:

Heléne sa...

Hello!
Vi hade lite över -28 här inatt..nu snackar vi kallt!
Är rätt så trött på kylan nu..å jag som har semester å allt,det går ju inte att vara ute å träna ett skit :(