fredag 1 maj 2009

Smoothie!

I'm in love!
Jag har köpt en mixer och nu görs det smoothie på löpande band....
Skulle ju börja mitt smalare liv så den första bestod av "bantningspulver" och vatten men sen gick jag raskt över på hallon, lättmjölk och lite florsocker, sen blev det hallon, blåbär, vaniljyoghurt, sojamjölk och lättmjölk, sen banan, äpple, sojamjölk, lättmjölk, lite vaniljpulver och lite florsocker.
Sitter redan och planerar på ytterligare en men jag tror jag ska hålla mig till två om dan....
Annars har det inte hänt så mycket. Har varit på klubben idag utan hund och städat eller rättare sagt plockat sten och krattat löv. Några planterade en häck mot appellplan och jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt tjusigt när allt börjar växa upp!
Hejja lyckade på nåt sätt få ut röret i tassen... Vet inte om hon stod på det med andra tassen eller nåt? Men ut åkte det iaf... Ser dock ändå helt ok ut så det bör inte vara någon fara. Nu börjar man dock märka att hon tycker att viloperioden är över...för hon är extremt glad och är tokjobbig att gå med i koppel....
Nä dags att börja fixa med maten som ska på grillen!

Inga kommentarer: