fredag 13 februari 2009

Turbolydnad...

Vi var iväg och handlade lite i Arninge på em och på vägen hem fick Hejja springa av sig lite på klubben. Hejja har just nu väldigt fluffig svans...beror på att hon är nybadad och luktar som en vaniljkaramell!;0)
Eftersom husse var med fick det bli några budföringar! Husse fryser om händerna...
Och sen full sula tillbaka till matte!
Hade varken godis eller leksak med mig men jag var ändå tvungen att känna lite på Hejja....
Här koncentrerar sig Hejja väldigt för att få till ett snyggt sättande...he, he....
Det ser lite ostadigt ut men så är det inte lätt att gå på halt underlag med en j-vla hälsporre!..:0(
Sen var det halt och man gör sitt bästa för att kolla in i kameran... Och Hejja är mest duktig och kollar på sin matte....:0)
Nä det kanske är dags att börja med middagen? Tompa har köpte sig ett par nya högtalare samt ny förstärkare så jag antar att man får hålla i peruken ikväll!

2 kommentarer:

Kajsan sa...

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG vännen! :)
Vilka underbara foton!!!
Ha en superfin dag!
KRAM Karin.

Nina sa...

Då blir det snart mer lydnadsträning, du håller ju på och fuskar på egen hand ser jag ;o) Ses på söket i morgon, med två bandagerade hundar antar jag... :o/