onsdag 11 februari 2009

Internetdoktorn...

Är inte internet underbart?! Man kan liksom bli sin egna lilla husläkare och få tips och råd...
Hittade denna "snygga" socka att ha på sig på natten för att hjälpa läkningen av hälsporre... Det är ju tur att man inte är speciellt sexig när man sover....ha,ha!!

Men den var som sagt ganska dyr...690:- Så jag funderar starkt på att dra på en tubsocka i natt som jag dra ut i tån och sen snurrar lite silvertepj runt och sen fäster jag helt enkelt silvertejpen på smalbenet!;0) Lossnar sen silvertejpen under natt så har man helt enkelt påbörjat sommarvaxningen av benet!;0) Kalas!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hi,hi! Jag väntar med spänning på en bild av den uppfinningen ;o)

Anonym sa...

Ja, det där var ju en speciell uppfinning.....:0)) Jag skulle nog oxå prova med den "hemkörda" lösning -silvertejp och tubsocka.

Hur är det med dina fötter? Man kan oxå ge cortisonsprutor direkt i hälen och placera det lokalt nära infektionen. Och det gör ont som satan...och inte hjälpte det mig heller...eftersom jag ganska snart var ute och knatade med alla vovvar.
Kombinera kalla och varma behandlingar för att öka blodtillströmningen kan man oxå göra.
Sköt om dig nu....
MVH
Marie

Anonym sa...

Tur att du är så påhittig!! Ha, ha!! Krya på dig! Kram Milla