lördag 17 januari 2009

Trosa och socka på.....

Hejja har skadat lilla tassen så nu har hon haft både socka och trosa inne... Löpet är på sista versen och Gazzes kastrering har verkligen varit lyckad!! Han har varit hur cool som helst under hela löpet och vi har bara särat på dom för Hejja har uppvaktat Gazze så mycket att vi tyckt synd om honom!
Hittade den här "gamla" bilden på Hejja och hennes mamma och Hejja är sig lik tycker jag?! Nåt kilo mer har hon kanske lagt på sig. (väger idag 27 kg)
Nu börjar jag så smått bli pirrig inför ryggoperationen..... Det är ju inte alla dagar man har nån som grottar i ens rygg! Men när smärtan blixtrar till i benet så vet jag ju att jag gör rätt. Men ligga på sjukhus känns ju aldrig skoj, även om det förhoppningsvis endast blir en natt.
Ska ladda Ipoden så jag kan trycka in den i öronen om nån ligger och stimmar bredvid mig på salen....:0/

3 kommentarer:

Heléne sa...

Hoppas operationen går bra! Att ligga på sjukhus är ju rena pesten..men ibland har man inget val :o(
Gud vad pluttig hon måste vara Hejjan..Grejja väger 31 kg nu och har älgben...hon börjar bli stora tjejen ;o)
Kramizar från oss

Anonym sa...

Lycka till med operationen! Hoppas att det går bra så att du kan var amed på sökkursen;) Hälsningar från Helen & Maxa

Anonym sa...

Du får skriva några ord i bloggen så fort du är hemma igen så vi vet att allt gått bra!