söndag 11 januari 2009

God lördagsmiddag med objudna gäster...

Tomas har blivit riktigt händig även i köket.... Det vankas pastarullar!
Och här rullas det!
Resultatet innan besöket i ugnen....
Vola!! Ett Rioja kan ju rädda upp vad som helst!;0)
Den första objudna gästen har kommit och hon visar sig från sin fina sida.....
Men om du får en puss så kanske jag får smaka husse??....
Den objudna gästen nummer 2 fjäskar inte utan pekar med hela huvudet på maten som han vill ha!! Mat är definitivt bättre än löptik! Gazze är hur cool som helst och höglöpet borde vara nära! Dagnr 11 idag.
Snart är jag uppe på bordet och då är maten nära!!....
Månskenet var enormt när vi tog sista rastningen! Nån pannlampa behövdes inte!
Mysfarbrorn har hittat sin plats i soffan!
God natt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Med en så´n hejjare i köket kommer det kanske fler än två objudna gäster nästa lördag...om någon törs, den lilla svarta ser otäck ut ;o) /Carro

Anonym sa...

Gu'va' härliga bilder o schyssta kommentarer! He, he. Ja, man får väl ställa sig i kö. Men jag står för nästa midda' - jag har er att tacka för att jag är "på banan"!!

Anonym sa...

jo, kanske skulle skriva namnet oxå....Kram Milla

Ingrid sa...

Hejsan Hoppsan,
Sugen fröken med härligt grin. Zilver gör precis som pappa Gazze, först nosen, därefter tass efter tass. ha det gott