fredag 23 januari 2009

Bildbeviset.....(inte så otäck bild)

Det här trodde man väl inte igår!?! Att man skulle sitta och blogga ca 10 timmar efter operationen?! Antagligen är man hög som ett höghus(lite antagligen eftersom fel ord dyker upp helt plötsligt när jag skriver?...) eller är så är man riktigt bloggskadad!!
Men dom "lovade" att jag skulle ha en fin ryggvärk imorgon och ont i såret så jag passar på att njuta så länge medicinerna håller mig på benen! Tomas tog denna bild och var sen tvungen att sätta sig ner.... Vi köpte även lite choklad till honom så han fick upp blodsockret och inte svimmade på vägen till bilen.... Karlar!....;0)
Tomas hade med sig båda hundarna till sjukhuset igår och tog en sväng med dom på området innan dom åkte hem och lämnade mig kvar på sjukan.
Den här ko-statyn kan jag väl säga att hundarna ställde rejält!! Och sen full attack framåt så stackarns Tomas höll på att ta en sängplats bredvid mig här på Spine Center! Ha, ha!
Kossan är större än Hejja och stod precis bakom ett hörn som Tomas rundade! Att man inte var på plats och fick se detta är ju riktigt synd!
Nä, nu ska jag äta lite och sen lär jag med all säkerhet somna i soffan!! Ca 3 timmars sömn i natt kommer göra att ögonen faller ner extra tidigt ikväll och en narkos där på ska väl vara ett perfekta sömnmedlet.... Ursäkta fel stavningar och konstiga meningar, är dock forfarande lite groggy!;0)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att skiten är fixad! Nu är det bara full fart framåt i sökskogen som gäller! (Okejrå, några dagar kan du väl få vila ;o)

Carro

Heléne sa...

Det är väl gött å vara lite groggy ;o)....sov gott!!
Kram H

Anonym sa...

Vi har det jobbigt vi.. ryggoperation och nageltrång.. det är väl ungefär samma klass..??! eller..? ;-)))) ha ha
Tänker på dig!
//Sara

Anonym sa...

Hoppas att du mår bra och att du är bättre i ryggen även om jag kan tänka mig att du har haft ont sista dagarna :o(
Men efter regn kommer ´solsken...