tisdag 21 oktober 2008

Inget speciellt.....men....

Idag har jag slängt iväg lite pengar på ett nytt tjänstetecken åt Hejja. Jag tror det kommer bli skitsnyggt!...:0) Det gamla är för stort i halsen och då har det hänt att fastrullen har fastnat och då blir lilla Hejja så förvirrad.;0/ Det stod mellan ett tjänstetecken eller en munkorg......närå! Det ska nog bli en korg tids nog...
Och nu har ju ÄNTLIGEN min bil kommit så det är bara att börja lasta in alla hundprylar i bilen igen! Har även fått en tid för röntgen av min klena rygg nästa vecka. Just det!! Skulle kanske boka tid för Hejja också.....

4 kommentarer:

Kajsan sa...

Nu var det så länge sen sist! Men DU vilken blank skönhet ni fått i familjen!! Grattis! (nog för att den säkert inte var ett dugg gratis, men grattis kan man väl säga ändå va!? ;))
Lycka till med ryggen!
Kram Karin.

Kajsan sa...

Hmmm... Kanske var det din gamla som besökt en verkstad?...
Ja ja.. Skönt att du fått din bil iaf! ;)
kram

Anonym sa...

Schyst att pärlan är tillbaka. Jag tror att dom använde fyra av reparationsveckorna till att vaxa den, ser så ut i alla fall :o) Frågan är vad du har kört ut den i för grustag...?
Carro

Anonym sa...

Ja, det grustaget hade man velat ha.... Men pärlan är rätt lik bilen på bilden iaf, åtminstone på vänstersidan som är nylackad!;0)