söndag 11 maj 2008

Skyddsläger hela helgen!!

Hela helgen har vi tränat skydd så nu är jag helt mör..... Massa sol och massa nytt att tänka på..... Men skoj tyckte Hejja att det var och hon var riktigt duktig! Så nu fick jag lite lätt panik över vad vi ska träna men det går tydligen att kombinera..... Här kommer lill-fjant som satsar allt varje gång!;0)
Ge hit MIN trasa!!
Flyga i luften är skoj!!
Hejja fick in många fina full bett! (nu jäklar börjar man slänga sig med skyddstermer...;0))
Lilla Hejja kampade bra bland piskor, flygande kepsar, solstolar och in i häckar....
Jag når den!
Ärtan och Tomas var också med på lägret och även dom körde lite trasa även om Ärtan nu kan bita i ärmen.
Ärtan är tok-snabb på att knipa trasan!
Titta husse vad JAG tog till dig!
Ash och Carro var självklart också med!
Ash har dragkamp med figgen!
Och "lill-pöjken" är stark!
Så det var lika bra att säkra upp med Tomas längst bak i linan.....
Men även om man är stor kan man hoppa högt!!
Vi tog rätt många bilder med kameran men just nu orkar jag inte fixa till flera men jag ska försöka portionera ut några då och då och även på dom andra som var med på lägret.
Får avsluta med en söt bild på det blivande "skyddsekipage"..... Hmm det var ju sök vi skulle hålla på med....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gissar att ni haft en svettig helg! Det har varit svettigt utan att hålla igång med hundaktiviteter. Vad roligt att Hejsan Hoppsan är så duktig!!!! Lydnad i veckan låter bra!
/Nina

Anonym sa...

Visst var det kul! Är imponerad över att hundarna orkade så mycket trots värmen. Lilla Hejja visade ju verkligen talang för grenen men det gör hon ju även i söket! Citat instruktören: "Misslyckas du med den där hunden är du en riktig sopa" Ingen press, eller hur Annika ;o) / Carro o Ash

Anonym sa...

va roligt med lite bilder från lägret.
Det var trevligt att få se en riesentös med klös ;)
Hon var ju en Hejja´re på skyddet!
Bilden när hon är i luften är klockren!

Anonym sa...

Kul att du tittade in Madde! Poppa gärna in igen så kanske Neo dyker upp på nån bild....;0)

Anonym sa...

Hejjsan:) Hittade hit via Andreas sida. Kul med bilder från lägret! Fick du någon bild på Maxapaxa mån tro? Vi lär väl ses snart tror jag;) Självklart ska du köra även skyddet med liten Hejja! Hälsningar från Helen och Maxa
http://home.swipnet.se/malle

Anonym sa...

Jo Helen, nog finns det nån bild på Maxa! Ska ta en kolla och snart lägga upp lite flera bilder!;0)