söndag 4 maj 2008

Hemmafix!!

I helgen har Tomas varit uomhus hela tiden! Och vädret kan man inte klaga på!
Altanen blir mer och mer klar under helgens gång.
Även mamsen var på besök och inspekterade bygget.
Tomas börjar se ett slut i brädhögen.....
Och nu är det inte lågt kvar! Hela däcket är på plats och nu är det "bara" trappan och räcket kvar.....
Ja, vad gjorde jag då??..... Klippte gräset, tvättade hundfällar, tvättade våra kläder, bakade sockerkaka och planterade blommor!
Men lite lydnad på tomten och en och annan markeringsövning hann vi också med.
Usch, imorgon är det måndag igen!! Vart tog helgen väg!? Eller det vet jag ju faktiskt om jag bara tittar ut genom fönstret!;0)

3 kommentarer:

Heléne sa...

hmmm..vad händig han verkar vara Tompa...lånar du ut honom?? :o)

Anonym sa...

Wow, bra blir det! Bra där - ditt jobb är inte heller att förglömma! Du vet jobbet som bara syns om det inte blir gjort...eller? Ni får det så fint i alla fall!//C & Co

Ingrid sa...

Vad duktiga ni är och väldigt fint blev det. Själv lämnade jag Svenne med allt jobb i fredags. Zilver och jag åkte till Camilla och spårade i Salaskogarna. Dessutom var jag sugen på att träffa alla valpar innan dom blir sålda allihop.
Kram från Ingrid & Zilver