torsdag 12 september 2013

Kryp...

 
Skulle ha blivit en liten filmsnutt här men det var alldeles för mörkt ute så man såg inget på filmen typ...
Men hon har blivit mycket mer känslig på min lilla axelvridning. Nu överkommenserar hon vänstersvängen men det är ju bättre än att jag snubbla på henne.
Underligt att man i söndags fick vrida nåt enormt på kroppen till vänster för att få ett litet "skutt" med rumpan och i måndags tittade jag på henne och rumpan försvann bakom min rygg?
Vi får se hur det utvecklas.
Sen finns det ju ytterligare moment att jobba på...
Har kört inkallning med endast ställande och där smyger hon inte längre men sen ställde jag henne och skulle göra ett läggande....öken... Då blev det vallning igen.... Ja det moment lär inte bli så mycket bättre just nu. Men det är under konstruktion...
Tjohoo framåtsändande!! Hej vad det går....svårt att bryta galoppen...även det momentet under konstruktion...
Bara kämpa vidare!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med hundträning!! det brukar jag intala mig själv periods vis.. jävligt kul med hund!!
Hur ska man annars orka nöta på..?? ;-)

Sara sa...

Från Sara.. jag glömde skriva det.

Annika sa...

Bra där Sara! Det är ju iofs oftast du som lämnar kommentarer i blogg.;0)

Sara sa...

Har man inge facebook..
Så därför är det jätte viktigt att ni uppdaterar era bloggar!! Jag känner mig utanför annars.. ;-)