måndag 6 augusti 2012

Vi växer....

Dom små Qulingarna växer och frodas. Alla har dubblat sin vikt och jag har börjat med att göra ett album för varje valp. Vi tog lite huvudbilder igår och det ser ut som det rycker lite ögonbrynen så snart kanske någon öppnar sina små blå...
Gäsp... Vad ni håller på! Jag vill sova....
 Det är mer "röj" i lådan nu! Alla vill vara först fram när det vankas mat.
Pyret säger HEJ!;0)
 Kan konstatera att dom just nu är otroligt lika i "huvudformen". Ser ut som alla får "tysk skalle" iaf....;0)
Lycka är att ha ett syskon att ligga på och ett att ligga bredvid...
Man ligger en del i lådan och pussar på dom och igår hade jag bajs i håret.... Såå mysigt....:-0
Hejja äter gladeligen maten vi serverar och man förstår att valparna kräver hennes ökade intag av mat. 

3 kommentarer:

Elizabeth m Fleur sa...

Ojojoj vad de är söta. Jag blir helt sjuk. Varför ska inte jag ha en????

Annika sa...

Ja du Elizabeth varför inte?...;0)

Gerd sa...

Herre Gud vad dom er søte.