lördag 3 mars 2012

Bilder från dagens sök...

Idag har Hejja kört sök med Tomas igen. Hejja vindade såklart in mig där jag stod på stigen och funderade kanske ett kort tag på vem som skulle köra?

Men sen rullade hon på och körde väl sitt race. Nä så illa var det inte men den lilla damen ska inte tänka så mycket. Med andra ord packas ihop lite och inte ha så mycket förutfattade meningar om allt.
Jag tycker Hejja är väldigt lättkörd men kanske är jag lite tydligare än Tomas för ibland verkade hon inte fatta vad han menade när han sa sök?...:0) Men på det stora hela skötte dom sig bra och att just jag var på stigen verkade inte störa henne speciellt mycket.

Så nu blev man taggad på att köra henne själv och kanske är även Tomas sugen på att köra sin hund i söket nu?... Jag är i alla fall glad att hon har fått träna trots att jag inte kan göra det själv och förhoppningsvis lär vi oss alla något av detta.
På återseende.
www.qulingens.se

1 kommentar:

Heléne sa...

Hm, tror inte att fröken Dina heller skulle bry sig, om jag var med (eller inte). Himla skithundar =D