måndag 15 mars 2010

Skyddshelg!

Nu har vi varit på skyddsläger och fokus låg på munkorgsarbete. Har sparat på detta moment tills jag kände att jag kom till någon jag kunde lita på och under väldigt lugna former tränade och instruerade Jörgen oss.
Visst ser hon tüff ut den lilla tyskan?....
Jag är väldigt nöjd med vad Hejja presterade under helgen och detta med att stöta i munkorg ligger tydligen väldigt naturligt för henne. Hon fick mycket beröm för sina hårda och rena stötar som tydligen satt på rätt ställe också.;0)
Allt som allt en väldigt lyckad helg med trevligt folk och god mat!(tänk att man måste åka 45 mil för att få det så här bra...;0))
Ska försöka få ut lite flera bilder lite senare men kan väl säga så att kvalité på bilderna är rätt usla... Ljust i ridhuset gjorde det lite svårt att få till bra bilder.

5 kommentarer:

Lina sa...

Hon inte bara såg tuff ut Tyskan, hon var rätt tuff också! :-)

Jättetrevligt att träffas i helgen, hoppas det blir fler gånger!

Kram Lina med Elsa

sara sa...

Tuff brud i lyx förpackning! Vad roligt det är med lite helgträningar!.. vill också.. :-)

Lina igen sa...

Hejsan igen!

Ja det är sannerligen lyxigt att kunna åka och träna mitt i veckorna! :-)

Har du bilder på Elsa så får du gärna maila dom till mig, gör inget att dom är liknande dom jag har!

Kram Lina

hoffebus@gmail.com

Carina sa...

Hej Annika!

Vad roligt att du tittade in på min sida. Ja visst är det Boscos brorsa, Bogey som du läste om.
Hejja var en helhäftig tjej, helt i min smak!
Du får gärna maila bilder till mig om du har några. carina.nike@hotmail.com
Hoppas att vi ses någon gång igen å lycka till i framtida tävlingar.

Carina å vovvarna

Nina sa...

Vad duktiga ni är! Hejsan är en kanonhund! Får se om det blir barmark nån gång så man hinner med en sökrunda i vår. Sitter och laddar för att orka packa inför hemresan i morgon...