onsdag 28 oktober 2009

Mera IPO VM....

Här kommer ytterligare lite bilder. Och Ulla, jag är ledsen men tydligen lyckades jag inte få Dargo på en enda bild......
En del av den svensk/tyska hejarklacken....;0)
Hejjas pappa fastnade dock en hel del på bild.
Hejjas pappa Conan tar sig över A-hindret.
Lyckades iaf få alla ur det svenska laget på bild!
Här har vi Irene och Ironi under lydnaden.
Sylvia och Wiking kör lydnad.
Wiking i "hopp/apport".
Sylvia och Wiking i skyddet.
Wiking skäller ut figuranten.... (Sylvia gick efter Hejjas pappa så hon hamnade en del på bild;0))
Jörgen och Hoffa hade ett riktigt bra skyddsarbete!
Tyckte svenskarna fick lite dåligt betalt i vissa moment men som sagt domaren dömer...:0/
Maria och Fuzzy i lydnad.
Fuzzy hämtar 4 kg apporten.
Maria pekar åt vänster.....;0)
Åh sen ytterligare en bild på.....pappsen.....;0)
Efter VM drog vi oss tillbaka mot München och hamnade i Landsberg. En mysig lite stad.
Nina passade på att stor shoppa på HM!;0)
"Sjötomt"... Balla lägenheter precis vid floden Lech!
Det var nog allt från Tyskland/Österrike för denna gång. Nästa år hoppas vi på att kunna ta med hundarna även om dom inte ska tävla.

5 kommentarer:

A+Q sa...

IPO-vm? Var är alla tjeffrar?

Annika sa...

Ja du Anders..... Jag tror dom är på chef-VM...

sara sa...

Tycker det var riktigt fina kort på det svenska laget!
Hopp kortet på Wiking tycker jag var riktigt bra.
Vet inte om jag skulle våga ha det sådär under balkongen...
/Sara

Marie Å sa...

Vilken härlig kombination på minisemester ..
Skulle oxå gärna göra en minisemester för att kolla på hund :o)

Annkatrin sa...

Hej jag tittar runt lite kom till din sida ,det ser trevligt ut .

Ann-Katrin