söndag 27 september 2009

Jippitjollahejsan YES!!

Idag så tog vi revansch!!! Bye, bye appellen!!
Med 9,5 på söket så fick ju budföringen se ut hur som helst! Men vi fick lite poäng där med iaf.
Idag var jag "rätt" nöjd med 10:an på apporteringen....;0)
Sa jag att jag har världens bästaste, sötaste och goaste Hejja?!!...
Hejja höll bra hela dagen som började med att hon fick cykla en sväng med husse innan tävlingen, efter vår lyckade tävling drog vi till vår klubb och körde lite med träningsgruppen. Men nu verkar tösen trött iaf!;0)
Ash och Carro var med och höll oss sällskap hela dagen! Såå trevligt!! Men Ash hade nog också velat tävla, ligga i bilen och sen se på när alla andra har skoj var si så där....
Tack för bilderna Carro!
Nu är det väl bara att njuta ett tag! Men sen ska vi väl kolla över krypet lite mer....

9 kommentarer:

Nina sa...

Ett jättegrattis från oss alla på Tolvmansvägen!!!!

Ingrid sa...

Ett jättegrattis från oss också. Hej dundrandes gubbar vad ni är bra.
Kram från Ingrid & Zilver

Sara sa...

Grattis!!
Visst är det skönt att lämna det bakom sig!!

Annika sa...

Åh det känns så skönt!! 3 av 6 hundar gick upp på platsen också men Svejsan låg!;0)

Camilla sa...

Grattis!!! Vad roligt, det kommer bara svischa till så är ni i eliten. Det känner jag på mig!

Anonym sa...

Grattis!! Så klart - ni e ju bäst!;-)//Milla

Anonym sa...

Grattis till uppflyttningen!
Önskar Marie och alla vovvar (nu kan jag ju inte skriva Enebo längre, känns lite konstigt..och dessutom så bor vi på en gata vars namn är detsamma som Kerstins efternamn.....)
Än en gång GRATTIS!

sara sa...

Huvva.. den förbannade platsen, inte direkt mitt favvo moment längre.. he he..

Anonym sa...

Grattis till framgången med Hejja
samt Grattis till matte.

Inger o Bengt