söndag 21 juni 2009

Begränsad upplaga...

Limited edition verkar var "inne" just nu!
Så i helgen testade jag denna cider i begränsad upplaga...
En chokladtillverkare har just nu denna smak i begränsad upplaga.... Åt begränsat av den eftersom den begränsade smaken inte föll i smak...
Även kroppen ska smörjas in i nåt som har en begränsad upplaga....
Hörde även att det finns dass-papper nu i limited edition... Man kan ju känna det ibland när man går på muggen och det inte är mycket kvar på rullen......att det är just begränsat med papper kvar...;0)
Får väl avsluta med att säga att även riktigt bra vänner finns i limited edition.
Just det, har även tränat Hejja begränsat i helgen, lite lydnad och ett uppletande men imorgon blir det sök!!

4 kommentarer:

Sara sa...

Det var väl attans att det var "Limited edition" på den där cidern.. kanske ska köpa några så jag kan prova om ca 1½år..
Det är så roligt liv man är tvungen att leva nu.. men hittade faktiskt ett gott alkoholfritt vin på apoteket höll jag på att skriva, jag menar på systemet som gick att dricka.. och det var inte limited deition..
Glad midsommar på er så här i efter hand..
//Sara

Sara sa...

Man skulle kunna tro att det var långverkande alkohol i det alkohol fria vinet som jag drack med tanke på mina stav fel och apoteket..??!
Jag skyller på att klockan börjar närma sig 10 och jag sover inte som jag borde sedan två timmar tillbaka.. he he..
/Sara

Annika sa...

Ja ojsan vad lätt påverkad du verkar vara... Behöver bara se en cider på bild så stånkar du igång!;0)

Anonym sa...

Hö,hö! Obegränsat roligt!
/Carro