måndag 24 november 2008

Var det så smart?.........

Jag vet inte om det var så smart att gå ner på ängen för att rasta och fys-träna hundarna?!....
Dom hade iaf skoj när dom hoppade omkring i snön som räckte mig upp till knäna! Full fart för att sen stå på huvudet rätt ner i en snödriva!!....he, he!
Det var först när vi kom hem som Gazze blev olycklig över sina tjocka ben.... Ja, vad gör man? In med båda i dusch och vips så var moonboots och bollfrans borta!;0)
Nu blir det iaf inte skitigt inne utan mest blött.....:0)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är det vintervila som gäller men förhoppningsvis ska vi komma ut och tävla en del nästa år.

Och det ska väl du också?

Anonym sa...

Herre gud vad snö ni måste ha fått!! Här har det kommit typ 5 cm..ska försöka ta julkort imorron på dogsen :o)
Vet inte än om det blir Stockholm för min del..har anmält Undra och mej till ett vallprov den 6 dec, om det blir dåligt väder ( så det ställs in) då blir det nog lite shopping istället på Hund 08..vi får väl se!
Ha det gott!!

Heléne & dagsen
www.giantschnauzer.se

Anonym sa...

Vicka snygga benvärmare :-D!! Men kul hade ni ju iaf!!/Milla

Anonym sa...

Ha ha snyggt!!
Ungefär så där såg Qbus ut efter dagens sök pass..
Hej hopp//Sara

Anonym sa...

Ha ha ha... å jag som tycker att Challe drar in mycket snö :o)
Men snön smälter ju i alla fall till vatten och det blir inga sandhögar som man själv sen drar runt i hela huset :o)
Ha det så bra .....
Marie

Anonym sa...

Hehe, tack för att du påminner mig om allt jobb jag slipper med en korthårig makrill ;=)
Tjusiga va dem i alla fall, dina snösnusrar!

Det där med inköpslista till mässan e viktiga grejor! Vilken dag ska du dit?

Tack för gratulationen.
Åldernojjan bottnar nog inte i att jag känner mig gammal utan en kommentar jag alltid fällde som tonåring; "bäst att passa på att leva, för vad är väl livet efter 25!" ...kändes ju så avlägset och gammalt då men jaa, det där får man ju äta upp nu.

Ha det gött i vinterkylan och glöm inte reflexerna =)

Anonym sa...

Oj då!
hoppas vi ses snart!