lördag 8 november 2008

Dubbel vinst?....

Idag har jag spelat på V75 och tänkte kamma hem storvinst på ett par miljoner eller så.... Drömma kan man ju alltid göra!
Men Tomas och Ärtan i vår sökgrupp behöver inte drömma för dom blev idag uppflyttade till högre sök på Sthlm Södra med 10 - 10 på söket!! Vi som tränar med dig tar åt oss lite av äran.;0) Stort grattis till er båda!! Nina tävlade också men med platsen bort så blir det lite tuffare att fixa uppflyttning men till våren kommer ni igen!
Nu ska jag hjälpa min Tomas med att möblera om i v-rummet, dock får jag inte lyfta med jag är rätt bra på att peka!;0) Väntar nu på att få komma till Spine center i UpplandsVäsby så vi se om dom evt vill göra en operation av ryggen... Var lite skeptisk mot operation förut men vissa dagar så skulle jag ta första bästa tid för en operation och jag har ju inte tid att ha ont i ryggen nu!! Jag ska ju träna min duktiga unghund!

1 kommentar:

Nina sa...

Visst är dom duktiga, Tomas & Ärtan, dom fullkomligt glänste i skogen idag. Tur att du fick låna tjänstetecknet med riesenloggan Tomas ;o)Stort grattis från mig och hundarna!!
Du Annika, jag har 2 bra bevis på att det kan vara värt en ryggoperation... Förstår dock att du tvekar, men Spine Center kan sin sak! Få operationen gjord snabbt (om det blir så) så kan du träna din härliga Hejsan ordentligt sen inför alla roliga tävlingar, jag lovar att jag står vid sidan och hejjar!!
/Nina