tisdag 16 september 2008

Svårt val.....

Livet är fullt av svåra val..... Men just idag valde jag att göra precis som JAG ville! Så det blev både frukt och godis! Men så fyller man bara en gång om året! Tänk att man blir 30 nästa år??!!(eller är jag redan det??... skönt att man blir senil av att bli äldre också!;0))
Eftersom jag fyller mitt i veckan var det enkelt att smita undan allt firande....., Tomas har ju sin svetskurs på tisdag och då var det ju bättre att han åkte på den eftersom den redan är betald.(sen måste han lära sig att svetsa hundburar också;0)) Jag och hundarna valde att åka på skyddsträning men jag vet inte om det var Gazzes val? Han är i alla fall trött nu?..... Måste ha vart att Andreas låg och flåsade bakom vår bil och Gazze fick visa hur förbannad han kan bli....ja, ja det låter mycket i alla fall men jag tror inte att finns så mycket bakom det....;0)
Hejja fick köra lite släppande och det går väl hyfsat, jag hittar på allt för att slippa transporterna... Fundera på att skaffa korg för då "slipper" vi troligen transporter på ett par gånger....:-0

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Annika!
önskar vi i Enebo

Anonym sa...

Frukt och mjölkchoklad, var det allt du kunde komma på när du fick göra som du ville? Jösses...

Grattis i efterskott i allafall!

Anonym sa...

Vi behöver ju inte tala högt om att jag även hade ätit prinsesstårta på em.....

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS!!
Vad roligt med födelse dagar..
not..
Kram Sara

Anonym sa...

Härligt att du åt vad du kände för - precis som man ska göra! Grattis på 29-årsdagen då...//Milla

Anonym sa...

Grattis i efterskott:) Träna transporterna på Carro då så att ni kan det sen;) Hälsningar från Helen & Maxa

Anonym sa...

Men oj då, har du fyllt 29 år i veckan !!;o)
Grattis i efterskott från oss!!

//Heléne & Dogsen