lördag 19 april 2008

GRATTIS Tomas & Ärtan!!!!

Idag fixade Tomas och Ärtan appellen med bravur!! Av 10 startande i spår blev 2 uppflyttade och Tomas och Ärtan placerade sig på plats 1 med 274,5!!(efter lite tips så vet jag nu resultatet) Duktiga var dom!!;0)
Här kommer ytterligare en bild på söta Ärtan!! Nu vill vi se er i lägre SÖK!!
Efter tävlingen drog jag och Carro med alla 4 riesen till Solna/Sundbyberg Bk och tränade vovvarna lite och hur det gick behöver vi inte ta upp här..... Carro fick psyk-bryt och jag fick två rejäla blåmärken på armbågen.....:0(
Hejja hugger vad som helst när hon sett bollen... Ont med hund som har STORT föremåls intresse....


Min Tompa kastar sig som vanligt in i "små" projekt.... Gamla altanen var lite skruttig så varför inte slänga upp en ny??
Tur att han är händig!!
Återkommer om en veckan med en bild på när jag ligger och solar på altanen.......eller hur?......;0)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack till våra träningskamrater för träningssällskap och alla goda råd. Husse hälsar att vi ska jobba på lydnaden till nästa gång.
PS
274,5 poäng var det faktiskt.

Nina sa...

Grattis Tomas & Ärtan!! Synd att jag inte kunde vara med och hejja på er... Vi ses i sökskogen och på lydnadsplanen!!
/Nina & Vintra

Anonym sa...

Människans bästa vän´är hunden-du har en väldigt vacker och ståtlig vän!Gäller också omvänt!