tisdag 11 mars 2008

Första dagen i nya hemmet

Första natten i nya hemmet gick bra när väl Hejja fick sin plats som hon tyckte hon förtjänade.... Inklämde mellan mig och Tomas och med huvudet på huvudkudde.... Det fick väl gå för den här natten då, jag var själv så himla trött och om detta gjorde att hon inte skulle slicka mig i ansiktet varje halvtimme för att se att jag var kvar så okey då!


Idag har vi annars lekt med bollen/bollarna.... Och sen kliade det så himla mycket i fingrarna så jag var tvungen att trimma och klippa henne!


Nu ska vi åka och hälsa på träningskompisarna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt liten tjeja!
Kul att se hur det går för er!
Hoppas vi syns någon dag.
Mvh Sara

Anonym sa...

Åhhh va söt hon är! Kommer snart och våldgästar!!!

Hälsningar
Karin

Ingrid sa...

Vilka fina tjejer på bild, ni ser ut att må toppen båda två. Gazze är väl avens så det räcker. Hoppas att vi kan träffas snart.
kram & puzz från Ingrid & Zilver

Anonym sa...

Willkommen nach Schweden, Hejja!
Och grattis till nykomlingen, Annika och Tomas.

/Camilla
altibos.se

Anonym sa...

ÅåååHhhhh. va fin hon är!
Grattis.


/Erica, Alva å bojjan bus

Heléne sa...

Grattis till lilla Hejja!!!
Har hon tagit över helt?... eftersom det inte har blivigt uppdaterat på bloggen på ett tag ;o)

Heléne & Undra