lördag 23 februari 2008

GRATTIS NINA & VINTRA!!!

Idag tog Nina och Vintra ett 1:a pris i lydnadsklass 1!! Ett stor grattis till Er!!
Vintra låg lugnt och fint på platsliggningen!
Så här nöjd såg Nina ut efter att ha fått en 10:a på platsliggningen och en 10:a på tandvisningen!;0)
Tyvärr blev det inte så många flera bilder än dessa eftersom jag stod med videokameran under hela lydnadsprogrammet.
Handen har fått en mer blå/grön ton idag med röda knogar!....(skitsnyggt!) Hade tänkte att ta en bild på den men jag kan inte hålla kameran med vänstern....
Gazze har varit hemma med husse och dom har cyklat en sväng samt köpte en matta till min bil som ska ligga ligga under bur som kanske, kanske blir klar nästa vecka!;0)
Skulle vara väldigt smidigt om buren kom då eftersom Vintra ska bo med oss tors-sön.
Nu är det slö-dags!!!;0)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Annika! Jag är så glad att det gick på första försöket, nu är det bruks som gäller har jag hört ;o)
Tack också till dig, Carro & Tomas för att ni stöttade mig under dagen!
Tror ni Vintra var trött... nej, körde stenhårt med morsan när hon kom hem!
/Nina