onsdag 30 januari 2008

Mot fjällen!!!!

Imorgon bär det av norrut! En långhelg i Lofsdalen tillsammans med Nina, Mattias, Lixie och Vintra.
Nästan allt är packet, takbox såg Nina och Mattias till att fylla.... Totalt 9 par skidor och lika många stavar! Tomas och jag står för 3 par skidor och 3 par stavar...tillsammans... Men så är det när man åker med riktiga snö-älskare! Ska bli kul att se dom utöva all dessa skidsporter!;0)
Hundarna har selar med sig och sen har även Nina och Mattias med sig hundpulka!
Men Gazze får nog släppa runt på mig för jag antar att jag är sämst i längdspår men j-vla vad jag ska ta dom i backarna!!....ha, ha!
Nä man får ta det lite lugnt man är ju inte 20 längre.....:0/

Kan garantera att ni kommer få se några bilder här på bloggen sen!

Gazze och husse har precis kommit in från kvällsrastning som bjöd på lös, arg boxerhane!! Man blir så j-vla matt på folk som inte kan hålla sina hundar kopplade när dom inte lyder! Sen är det ju inte första gången denna hane kommer framrusande när dom är ute men förra gången sa Gazze inget ut stod bara blixtstilla och visade hur stor, vis och gamla han är! Boxern la svansen mellan benen och drog men åren går och nu vill han antagligen bli Allan Ballan i området! Men än finns det krut kvar i Gazze-Grå!
Nä om man ska ta det där sista på packningen kanske.....

1 kommentar:

Ingrid sa...

Hoppas ni får det skönt i fjällen och inte möter några galna boxrar

Kram Ingrid