söndag 23 september 2007

Lite sorgligt är det just nu.....

En kär gammal vän har lämnat mig.... Jag vet att man inte ska sörja över döda ting men jag blir alltid blödig när jag ska göra mig av med nåt som är helt och fungerar även om jag själv har valt det.
Så igår blev det en rätt hektiskt dag!
Planen var att jag och Tomas skulle åka till Norrköping och lämna bilen men min kropp vill annorlunda och jag fick bli hemma. Tur att man har både en snäll styvfar och svärfar! Det var ju inte bara det att bilen skulle lämnas på en ort 20 mil härifrån igår utan vi skulle även ha en grävmaskinist på vår baksida för diverse arbeten...
Så Tomas fick med sig Trygve som kunde köra santa fe'n och här hemma kom Tomas pappa för att hjälpa till under grävningen.
Inte nog med att jag mådde dåligt, jag fick även ångest över att jag inte kunde gör någon nytta någonstans.....:0/
Jag låg mest i sängen och vilade men jag var i gott sällskap! Killen låg bredvid och drog stockar! Ibland verkar dom vet när man är sjuk och rastar sig illa kvickt för att för att sen snällt sluta upp vid säng och vila tillsammans med en?
En sista bild! Så stilig.....;0)
Men dags att gå vidare och leta ny hundbil!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va bra att man nu kan kommentera saker utan att behöva registrera sig. Tråkigt att du inte mår bra, är det ryggen eller......?

Vad ska det nu bli för bil....? Min gamla SEAT rullar på vidare....stinker hund som fan, är inte rengjord eller vaxad på flera år.... Kanske något för er.....:0))Nää skämt åsido, den är inte till salu och jag tror inte heller att någon skulle vara spekulant på den....

Marie och vovvarna i Enebo

Anonym sa...

Det var inte ryggen bara lite allmänt risig i magen....

Seaten är nog dömd till att bli kvar i Enebo och sen gå en säker.....till mötes.
/ Annika